Je digitale visitekaartje, klantenservice of winkel van je bedrijf. Of gewoon allemaal tegelijk.
In dit digitale tijdperk wil moet je online zichtbaar zijn met je bedrijf. Een corporate website is, naast je social media kanalen, je online visitekaartje of zelfs plaatsvervangend loket. Een goede corporate website is een verlengde van je merkidentiteit en is gebaseerd op de (marketing)doelstellingen die vooraf in kaart zijn gebracht. Een goede aanpak is dus verstandig!
De juiste doelstellingen blootleggen, is dan ook het eerste wat we bij Unframed doen voordat we aan de slag gaan met het realiseren van je website. Hoe wil je dat gebruikers de website gebruiken, vinden, lezen en beleven? Wat moet dit voor je organisatie oplossen of eenvoudiger maken? En wat zijn hierin belangrijke (communicatie) elementen binnen je merkidentiteit die je naar voren wil laten komen? Vanuit deze basis gaat het team bij Unframed aan de slag. Daarbij doorlopen we diverse fases waarin we van een slim interactieontwerp (UX) naar grafisch design (webdesign) naar de technische ontwikkeling (development) gaan.
De perfecte kop koffie verbindt! Met deze missie verovert Bravilor wereldwijd de professionele koffiemarkt.
Autoschade leuk maken? Dat wordt lastig. Maar alles na die botsing, dát maken we wel prettig met een schadeplatform zonder zorgen.
Ben je benieuwd hoe de kracht van een goede corporate website jouw organisatie naar een hoger niveau kan brengen? Neem vandaag nog contact op met Paul, onze Development Director bij Unframed.
Of je nu helemaal voor ogen hebt wat je zoekt of eerst even van gedachten wilt wisselen:
Bellen, mailen, connecten via LinkedIn of plan gewoon meteen een afspraak met hem in!