Met een sterke merkpositionering weet jouw ideale klant zonder moeite het kaf van het koren te scheiden.
Met een sterke merkpositionering val je op door scherp te definiƫren wie jij bent als bedrijf. Wat zijn de onderscheidende kenmerken van het merk? Dit kunnen unieke kenmerken zijn, maar je kan je ook onderscheiden door ergens gewoon heel goed in te zijn. Echter moet je deze kenmerken wel scherp voor ogen hebben, anders kun je deze ook niet kenbaar maken aan de buitenwereld.
In een strategische sessie halen we bij Unframed de onderste steen boven en bepalen we de positie van jouw merk in de markt. Dit doen we door alle zichtbare en onzichtbare eigenschappen in kaart te brengen. Deze maken we inzichtelijk door niet alleen in gesprek te gaan met de top van een bedrijf, maar juist door huidige medewerkers te spreken en de doelgroep te ondervragen en analyseren.
Uit deze gesprekken zullen we een aantal USP’s filteren die op hun beurt weer de basis van een merkidentiteit vormen. Deze identiteit zorgt ervoor dat de doelgroep een persoonlijke band met het merk kan opbouwen. Vanuit die merkidentiteit worden diverse communicatie uitingen vormgegeven die je marktpositie een podium bieden.
De perfecte kop koffie verbindt! Met deze missie verovert Bravilor wereldwijd de professionele koffiemarkt. Dit allemaal met Unframed als partner in crime. Zo ontwikkelden we een corporate identity, diverse offline middelen en een website.
Benieuwd hoe we d.m.v. een workshop het vraagstuk binnen jouw organisatie verder in kaart kunnen brengen? Neem contact op met Robert, Commercial Director bij Unframed!
Of je nu helemaal voor ogen hebt wat je zoekt of eerst even van gedachten wilt wisselen:
Bellen, mailen, connecten via LinkedIn of plan gewoon meteen een afspraak met hem in!