Je visitekaartje voor bestaande én potentiële medewerkers.
Om je employer brand extra kracht bij te zetten, is een goede ‘werken bij website’ onmisbaar. Dit kan een losse website zijn of een pagina als onderdeel van je corporate website. Een ‘werken bij’ website draagt de merkidentiteit uit van het bedrijf, maar is vaak net wat anders ingestoken. Het is de bedoeling dat het werkgeversmerk hier goed naar voren komt en potentiële kandidaten een goede (en realistische) indruk krijgen van de werkgever. Vaak is een ‘werken bij’ pagina of website een stuk persoonlijker. Het team is zichtbaar door middel van foto’s en de teksten zijn wat informeler.
Een ‘Werken bij’ website voorziet van informatie en geeft een indruk van de sfeer, mogelijkheden en kansen op de werkvloer. Maar zorgt ook voor een concurrentievoordeel, je onderscheidt je immers van andere werkgevers, zorgt voor een efficiënt sollicitatieproces en geeft je data en informatie over het gedrag van potentiële sollicitanten. Hier kun je weer op inspelen en het werven van nieuw talent optimaliseren.
Vaak gebruiken organisaties een “applicant tracking system”, oftewel een ATS. Hierin worden de vacatures beheerd en is een digitaal traject ingericht voor het opvolgen van sollicitaties. De meeste ATS systemen bieden de mogelijkheid een koppeling te realiseren, waardoor we de data op jouw werken bij website direct uit kunnen halen. De reacties op formulieren schieten we er juist weer in.
Decolegno is hard gegroeid en wil natuurlijk blijven groeien. Daarom ontwikkelden wij een inspirerende werken bij module in hun nieuwe website.
Ben je benieuwd hoe de kracht van een goede werken bij website jouw werkgeversmerk naar een hoger niveau kan brengen? Neem vandaag nog contact op met Robert, onze Commercial Director bij Unframed.
Of je nu helemaal voor ogen hebt wat je zoekt of eerst even van gedachten wilt wisselen:
Bellen, mailen, connecten via LinkedIn of plan gewoon meteen een afspraak met hem in!